Meniu Uždaryti

Pristatymas ir grąžinimas

PRISTATYMAS

  1. Pristatymas nurodytu adresu per kurjerį. Kurjeris pristatys prekes nurodytu adresu nuo 1 iki 3 darbo dienų po užsakymo išsiuntimo. Prieš pristatant siuntą kurjeris susisieks su Jumis Jūsų nurodytu telefono numeriu.
  2. Atsiėmimas savitarnos terminale (Omniva, LP Express, DPD). Apie atvykusią siuntą būsite informuoti SMS žinute, o atsiimti galėsite per 3 dienas bet kuriuo paros metu, suvedę specialų kodą.
  3. Atsiėmimas Lietuvos pašto skyriuje. Kai siunta bus pašto skyriuje, į savo pašto dėžutę gausite pranešimą su kuriuo galėsite atsiimti savo siuntą.
  4. Atsiėmimas nurodytu adresu. Pardavejas nurodys adresą, kuriuo galėsite atsiimti prekes, ir papildomą informaciją.

Prekių grąžinimas ir keitimas.

1.1. Prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis LR Vyriausybės 2014 m. liepos mėn. 22 d. nutarimu Nr. 738 (Žin., 2014, Nr. 2014-10565) patvirtintomis mažmeninės prekybos taisyklėmis.
1.2. Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą.
1.3. Norėdami grąžinti ar keisti kokybišką prekę(-es), Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją el. paštu madoslinijajums@gmail.com
1.4. Pirkėjas grąžinamas ar keičiamas kokybiškas prekes turi išsiųsti pasirinktu  paštomatu arba pasirinkto kurjerio paslaugomis. Grąžinamos arba keičiamos prekės pašto išlaidas apmoka pirkėjas.
1.5. Grąžinama kokybiška prekė turi būti nesugadinta, nenaudota, originalioje tvarkingoje pakuotėje, su neapkirpta gaminio pakabinta etikete, tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo, nepraradusi prekinės išvaizdos.
1.6. Jeigu Pirkėjas grąžina prekę, pirktą akcijos metu, grąžinama už prekę sumokėta suma (po nuolaidos).
1.7.Individualūs užsakymai (prekės, kurios buvo koreguotos pagal kliento poreikius) negali būti grąžinamos ar keičiamos.